پوشش سقف شیروانی
لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان
جمعه 18 مهر 1399برچسب:اجرای سقف شیروانی,بام آذین, :: 17:43 ::  نويسنده : مدیر

اجرای سقف شیروانی در کرمان

طراحی سقف شیروانی فلزی معمولاً در هنگام ساخت یا بازسازی یک خانه، مرحله‌ی ساخت سقف دست کم یا نادیده گرفته می شود. علت آن هم این است که تصور می شود سقف اهمیت چندانی ندارد و یک بخش بی اهمیت از خانه است. اما واقعیت این است که ساختار سقف نسبتاً پیچیده است و مهم تر آن که سقف یکی از مهم ترین بخش های خانه است که می تواند در رده های مختلف تأثیر بسیار مهمی داشته باشد. بسته به این که از چه نوع ماده یا موادی برای ساخت سقف خانه‌ی خود استفاده می کنید، مسائل مختلفی می تواند در هنگام طراحی و ساخت آن مطرح شود.

سقف های شیبدار شیروانی در ایران به چندین روش اجرا می گردد و با توجه به نوع طرح معماری آنها باید زیرسازی سقف های شیبدار شیروانی یک طرفه، دوطرفه، چندطرفه و یا مخروطی به یک شیوه قابل اجرا نیست.

نوع ساختار سقف های شیبدار شیروانی بلکه نوع مصالح پوشش روی سقف ها نیز در روش زیر سازی آن تاثیر گذار خواهد بود و با این تفاصیر در اینجا روال کلی اجرای این نوع سقف ها را بررسی خواهیم نمود.

 

طراحی سقف شیروانی فلزی

در طراحی هر نوع سقفی، سه عنصر اساسی وجود دارد: انتخاب ماده، ساخت و دوام سازه. انتخاب ماده مورد نیاز برای ساخت احتمالاً یکی از سخت ترین مراحل و تصمیم ها در هنگام ساخت سقف است. هر ماده ویژگی های خاص خود را دارد و مزایایی برای سقف می آفریند که باید آن ها را بررسی کرد. شما می توانید با مشاوره گرفتن از شرکت بام آذین و شناخت ویژگی های مختلف هر ماده انتخاب درستی برای طراحی سقف خود داشته باشید.

 

انواع مصالح و متریال سقف شیروانی

انواع مصالح و متریال سقف شیروانی مثل ورق گالوانیزه ، pvc، شینگل ، دکرا، سفال، آندولین و آردواز و … و چندین نوع دیگر وجود دارند . هرکدام از متریال سقف شیروانی نیز چندین زیر دسته دارند . ارزانترین سقف شیروانی ورق شیروانی گالوانیزه است. ارزانترین ورق شیروانی گالوانیزه هم ورق سینوسی یا کرکره است.

شما میتوانید جهت خرید ورق طرح سفال پرچین در کرمان و همچنین خرید سفال طبرستان در کرمان به شرکت بام آذین مراجعه نمایید.

 

پوشش سقف شیروانی در کرمان

سقف های شیبدار شیروانی به دلیل تنوع بسیار زیاد،نصب آسان،زمان پایین اجرا،پرت کم مصالح،وزن کم،سازگاری باشرایط اقلیمی برخی مناطق و ظاهری زیبا،در بسیاری از مناطق شهری و روستایی برای پوشش سقف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در واقع سقف های شیروانی بر اساس جنس مصالح شیروانی مشخص می شود که وابسته به نقاط قوت و ضعف معرفی شده برای هر کدام از انواع سقف شیروانی نقطه نظرات کارفرما و توسط متخصصین ما انجام میشود.

طرح سفال

شینگل

دکرا

آندولین

ایرانیت

مهم ترین نکته ای که در رابطه با اجرای سقف شیروانی فلزی وجود دارد این است که مشخص شود می خواهیم این سقف را به چه زاویه و چه شیبی بسازیم. معمولاً دو انتخاب پیش روی شما قرار می گیرد: سقف شیروانی با شیب کم یا سقف شیروانی با شیب زیاد. این موضوع که احتمالاً طراح آن را در طراحی سقف شیروانی فلزی مشخص کرده است، بسیاری از مسائل را برای ما روشن می کند. به طور مثال مقدار شیب در اجرای سقف شیروانی فلزی مشخص می کند که مساحت و فضای زیر شیروانی چقدر و چگونه خواهد بود. دفع آب باران و برف و مسائل مربوط به نگهداری دیگر نکاتی هستند که از طریق این موضوع مشخص می شوند. دیگر مسائل مهم مربوط به اجرای سقف شیروانی در این قسمت شامل نحوه ساخت سازه سقف و پوشش آن می باشد.

 

هزینه ی اجرای سقف شیروانی در کرمان

هزینه ی اجرای سقف شیروانی بسیار متنوع است و با توجه به مساحت بنای مورد نظر، متریال مورد استفاده در اجرای سقف و همچنین طراحی سازه و زوایای معین شده برای قسمت های مختلف آن، بررسی و محاسبه می گردد. آن چه در این میان از اهمیت ویژه برخوردار است، طراحی و اجرای سقف شیروانی توسط گروهی متخصص و حرفه ای می باشد که دارای تجربه ی کافی در این زمینه بوده و با استفاد ی بهینه از مواد و متریال متناسب با محیط، منجر به افزایش طول عمر سازه ی مورد نظر شوند و هزینه ی اجرای سقف شیروانی را به حداقل برسانند.

 

نصاب سقف شیروانی در کرمان

شرکت بام آذین آماده طراحی ساخت و نصاب شیروانی با متریال های مرغوب و جدید می باشد. اجرای کلیه خدمات شیروانی، نصب سقف شیروانی ساختمان ها در تمام مناطق کرمان و اطراف کرمان و شهرستان ها با متریال های داخلی و خارجی توسط بام آذین انجام می شود.

 

یک نصاب شیروانی فنی و خوب با به کار گیری مصالح مرغوب نه تنها میتواند ظاهر خانه ی شما را مدرن تر نماید بلکه در بعضی از طرح ها قادر است موجب ذخیره ی گرمایشی و سرمایش بیشتری هم شود تحت عنوان یک راه کاری کلی شما میتوانید با در لحاظ گرفتن یک نصاب شیروانی حرفه ای طول عمر کار خود را افزایش دهید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    پيوندها
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: