روغن Z1
لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان
یک شنبه 14 مهر 1398برچسب:, :: 10:10 ::  نويسنده : مدیر

منبع : روغن Z1

روغن Z1

کاربردهای روغن Z1

جهت استفاده در عملیات ماشین کاری، برش کاری، سنگ زنی و... که نیاز به روغن حل شونده روانکاری ، خنک کاری و ضد اکسیداسیون دارند.
از کولانت تراش به عنوان خنک کننده حرارت ناشی از ماشین کاری استفاده می گردد.
در صنایع فلزکاری ، تراشکاری و برشکاری فلزات به دلیل برخورد و اصطکاک بین دو فلز ایجاد حرارت یک عاملی اصلی می باشد که باعث سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار شده و باید با استفاده از آب صابون تراشکاری می توان جلوی این امر را گرفت.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.
در عملیات تراشکاری ، برش کاری ، ماشین کاری ، سنگ زنی و... به دلیل برخورد دو فلز و اصطکاک بین آنها حرات ایجاد می شود که این حرارت موجب سوختن و از بین رفتن ابزار و قطعه کار می شود در نتیجه استفاده از روغن حل شونده مانع این امر شده و به عنوان یک خنک کننده و روانکار استفاده می شود.

همچنین و جود افرودنی هایی نظیر آنتی فوم در روغن آب صابون ، باعث جلوگیری از تشکیل کف در هنگام گردش سیال در ماشین گردیده و با استفاده از مواد آنتی باکتریال به مقدار قابل توجهی ، رشد میکروب ها در داخل مخزن دستگاه قابل کنترل خواهد بود.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ هر سه مورد یک محصول میباشند که در صنعت با عناوین مختلف معرفی شده اند یعنی روغن آب صابون یا آب صابون تراشکاری با روغن حل شونده و روغن Z1 هر سه اسم های مختلف یک محصول می باشد و به دلیل اینکه افراد با اسم های مختلف دنبال این محصولات می گردند مجبور شده ایم نام هر چهار تا را در سایت ذکر نماییم.
شاید بپرسید فرق کولانت تراش ( آب تراش ) با روغن آب صابون چیست؟ تفاوت دیگر در رنگ امولوسیون است که کولانت تراش دارای رنگی شفاف و در نتیجه قابلیت دید بهتر اپراتور حین ماشینکاری را دارا میباشد.

مزایای روغن Z1

خاصیت خنک کنندگی ( تحمل حرارتی بسیار بالا )
تشکیل امولسیون پایدار
قابلیت روان کنندگی عالی
خاصیت ضد کف
خاصیت ممانعت از خوردگی
خاصیت خنک کنندگی بالا
خاصیت روان کنندگی عالی
ضد خوردگی

شرکت صنایع شیمیایی دلفین مفتخر است بخشی از دستاورد های خود در زمینه تولید محصولاتش اعم از روغن آب صابون ، آب صابون تراشکاری ، روغن حل شونده ، روغن Z1 و کولانت تراش و انواع روان کارهای صنعتی و ... را در قالب مقالات علمی با شما به اشتراک بگذارد. سعی می شود در آینده مقالات علمی و پرباری را قرار دهیم و این قسمت را همیشه به روز نگه داریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: