لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان
پنج شنبه 23 آبان 1398برچسب:, :: 11:55 ::  نويسنده : مدیر

ضدعفونی؛ روش‌های قدیمی یا استفاده از دستگاه نوکواسپری (Nocospray)؟

 

هر روز با محیط‌ها و اجسام گوناگونی در تماس هستیم که در معرض انواع آلودگی‌های میکروبی هستند به همین دلیل بدن ما متأثر از این آلودگی‌هاست. این مسئله در مراکز بهداشتی و درمانی، مانند بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها، مطب‌های دندان ‌پزشکی و … مهم‌تر و حساس‌تر نیز هست.

در این مقاله دستگاهی را به شما معرفی کنیم که کاربرد زیادی در مراکز بهداشتی و درمانی دارد و با وجود این دستگاه دیگر نگران آلودگی‌هایی که در این مکان‌ها بوجود می‌آید نخواهیم بود. این دستگاه ضدعفونی کننده دستگاه نوکو اسپری (Nocospray) نام دارد. اما قبل از معرفی این دستگاه کاربردی، به عفونت های بیمارستانی می‌پردازیم و آماری از میزان مرگ و میر بر اثر ابتلا به بیماری های ناشی از آنها ارائه می‌کنیم.

 

عفونت‌های بیمارستانی

عفونت هاي بيمارستاني (HAI) در مراكز بهداشتي درماني، مانند بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک های پزشکی و دندانپزشکی ها بسیار شایع هستند و علت آن بیشتر حضور و رفت و آمد بیمارانی است که به انواع بیماری ها مبتلا هستند. این عفونت ها غیر از سایر بیمارانی که به این مراکز مراجعه می‌کنند برای پزشکان، پرستاران و سایر پرسنل نیز بسیار خطرناک خواهند بود.

بعضی از باکتری‌ها وقتی در شرایط نامساعد محیطی از جمله کمبود مواد غذایی (مانند منابع کربن و ازت)، محیط خشک و دمای بالا قرار می‌گیرند به دور خود دیواره ضخیمی می‌سازند که به آن اسپور باکتری گفته می‌شود. باکتری‌های تشکیل دهنده اسپور به سختی از مناطق آلوده پاک می‌شوند که این موضوع منجر به شیوع و عود کردن بیماری ها می‌شود. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد ضدعفونی هوا، ضدعفونی سطوح و همینطور ضدعفونی ابزارها و تجهیزات پزشکی اهیمت پیدا می‌کند.

 

نرخ مرگ و میر بر اثر عفونت‌های بیمارستانی

افزایش نرخ عفونت های بیمارستانی به پیامدهای منفی برای بیماران مانند طولانی تر شدن طول درمان، ابتلا به بیماری جدید در زمان بستری و در بدترین حالت به مرگ منجر می‌شود. براساس مطالعه ای که در آمریکا انجام شد، 99 هزار نفر هر سال در اثر بیماری‌های عفونی فوت می‌کنند. در این مطالعه مشخص شد که بسیاری از این عفونت‌ ها حداقل به یک آنتی بیوتیک مقاوم هستند. باکتری‌های مقاوم به آنتی بیوتیک 16.6 میلیارد دلار تا 26 میلیارد دلار در سال هزینه اضافی برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایجاد می‌کنند.

 

روش‌های سنتی ضدعفونی یا راه‌ حل جدید

امروزه رایج‌ترین روش برای ضدعفونی فضا (منشور از فضا، محیط و سطوح است) روش سنتی است. در این حالت از مواد سفید کننده، ضدعفونی کننده، دستمال و میکروفیبر استفاده می‌شود. توانایی پرسنل برای تمیز کردن سطوح محدود است زیرا همه میکروب‌ها قابل مشاهده نیستند و البته که محدودیت زمانی هم همیشه مشکل ساز است.

 

با استفاده از یک سیستم ضد عفونی مانند Nocospray علاوه بر ضدعفونی منظم، اثبات شده که شیوع پاتوژن‌ها کنترل و حتی کاهش نیز پیدا می‌کند. نتیجه این کار صرفه‌جویی قابل توجه در هزینه‌های مالی و بهداشتی است.

 

سیستم Nocospray یک راه حل موثر، مقرون به صرفه و آسان به موسساتی مانند بیمارستان ها، مراکز مراقبت و مدارس ارائه می‌دهد که امکان جبران خطاهای انسانی و محدودیت‌های زمانی را دارد و با استفاده از آن می‌توانید از ضدعفونی کامل یک فضا مطمئن باشید.

الان زمان آن است که در مورد نوکواسپری (Nocospray) توضیح کاملی ارائه کنیم تا با این روش جدید ضدعفونی بیشتر آسنا شوید.

 

نوکواسپری (Nocospray) چیست؟

Nocospray  یک دستگاه ضدعفونی قابل حمل و با کاربری آسان است که از شیوع بیماری و پاتوژن‌های کشنده جلوگیری می‌کند. این دستگاه یک سیستم ضد عفونی کالیبره شده است که از دو بخش زیر تشکیل شده است:

1-       دستگاه Nocospray

2-       محلول ضدعفونی کننده

محلول ضدعفونی کننده، داخل دستگاه Nocospray قرار می‌گیرد. وظیفه تنظیم دوز و غلظت محلول بر عهده دستگاه است. مکانیسم کار این دستگاه به این صورت است که محلول ضدعفونی کننده در فضا اسپری می‌شود و بر روی سطوح مختلف از جمله کف، تمامی سطوح تجهیزات، بخش های از دستگاه‌ها و تجهیزات که کاربر انسان امکان دسترسی به آن را ندارد را به خوبی ضدعفونی می‌کند.

این دستگاه می‌تواند عوامل بیماری زای خطرناک را که در بیمارستان‌ها معمول است، از بین ببرد. مقدار محلول مورد نیاز برای ضدعفونی کردن به ابعاد اتاق و نوع پاتوژن موجود در آن بستگی دارد. کار با این دستگاه بسیار آسان است تنها کافی است محلول را در دستگاه قرار دهید و نیازی به رقیق‌سازی و اندازه‌گیری ندارد.

 این دستگاه در کشور کانادا ساخته شده است و همانطور هم که گفتیم در کاهش هزینه های مالی ناشی از ضدعفونی سیستم درمان، بسیار موثر است. این دستگاه در ایران از طریق شرکت‌های وارد کننده تجهیزات پزشکی در دسترس است و برای خرید دستگاه نوکواسپری می‌توانید با شرکت‌های واردکننده نظیر سینا گستر پیشرفته تماس بگیرید.

ما در بین جستجوهایی که داشتیم با شرکت "سینا گستر پیشرفته" آشنا شدیم که از برترین شرکت‌ها در زمینه واردات مواد ضدعفونی سطوح، ضدعفونی کف، ضدعفونی تجهیزات و دستگاه ها بسیار مطرح است.

دستگاه نوکو اسپری(Nocospray) را که شرکت سینا گستر پیشرفته واردکننده آن است و در این مقاله در مورد آن صحبت کردیم، می‌توانید از این شرکت تهیه کنید. قیمت دستگاه های ضدعفونی کننده در شرکت های مختلف با هم متفاوت است پس اگر قصد خرید دستگاه ضدعفونی سطوح را دارید و یا مایل به خرید دستگاه ضدعفونی محیط هستید و یا از آن بهتر به دنبال دستگاهی برای ضدعفونی کردن تجهیزات و دستگاه های مرکز درمانی خود هستید، با کارشناسان این شرکت تماس بگیرد تا راهنمای شما در بهترین و به صرفه ترین خرید باشند.

 شرکت "سینا گستر پیشرفته" جزو آن دسته از وارد کننده با سابقه تجهیزات پزشکی است که با خیال راحت می‌توانید این دستگاه را از آن‌ها تهیه کنید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سه شنبه 21 آبان 1398برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : مدیر

ویلای لوکس به چه ویلایی گفته می شود؟

ویلای لوکس به چه ویلایی گفته می شود؟ می توان گفت ویلاهایی که دارای برند هستند در مناطقی ساخته می شوند که خریداران مختص خود را دارند. به این منظور هم در زمان ساخت، امکانات و شرایط ویژه ایی هم برای این نوع ویلاها در نظر می گیرند که در هر ویلایی دیده نمی شود.

برای ساخت ویلای لوکس از مصالح و ابزار مرغوب استفاده می شود و حتی گاهی از مصالح وارداتی نیز استفاده می کنند.

 از مواردی که برای خرید ویلای لوکس در شهریار بسیار قابل توجه است می توان به این موارد اشاره کرد:

حیاط بزرگ، زمین بازی، طراحی خاص در نمای بیرون و داخل ویلا ها به خصوص دوبلکس، راه پله های پیچ دار، طرح رومی و حتی ویلاهای مبله با وسایل جدید و مدرن! که تاثیر به سزایی در فروش ویلا نیز دارد.

حتی برای زیبایی بیشتر از کف پوش های مرغوب و عالی و سنگ های طرح فرش استفاده می کنند.

ویلاهایی که لاکچری هستند معمولٱ از امکانات ویلاهای معمولی برخوردار می باشند. به عنوان مثال کسی که به دنبال خرید ویلا نزدیک تهران می باشد، اولویتش داشتن تعداد اتاق های مستر و همچنین داشتن امکاناتی همچون: خط تلفن جدا، کلید و پریزهای با کیفیت،  تلوزیون، بالکن بزرگ و... می باشد.

از اصلی ترین نکاتی که برای این چنین ویلاهایی با امکانات بالا در نظر گرفته شده، کنترل امنیت است. که اغلب این ویلاها دارای دوربین مداربسته پیشرفته هستند که به گوشی مالک قابل متصل شدن است تا در هر زمانی بتواند از راه دور نظارت بر روی ملک خود را داشته باشد.

از دیگر ویژگی های مثبت خرید باغ ویلا در شهریار سیستم از راه دور آن است که می توان به وسیله آن چراغ ها را خاموش یا روشن کرد، درها را باز یا قفل نمود و از این قبیل اقدامات در ویلا انجام داد.

چگونه در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کم خطر داشته باشیم؟

 

 

احتمالا شما تا الان حداقل یکبار نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. اگر اخبار را در تلویزیون و یا سایر پلتفرم های خبری دنبال می کنید حتما خبر های مربوط به نوسانات قیمتی ارز های دیجیتال را شنیده اید. نوساناتی که در یک روز تا چند صد دلار و یا حتی در مواردی تا چند هزار دلار افزایش قیمت را برای یک ارز دیجیتال به همراه دارند. اما آیا از سودی که در سرمایه گذاری در این ارز ها وجود دارد خبر دارید؟ هدف از عرضه ارز های دیجیتال در ابتدا حذف شدن واسطه ها و از بین رفتن کارمزد های بالا برای انجام تراکنش های مالی و تبدیل ارز ها به یکدیگر بود. هدف بعدی دستیابی به یک ارز جهانی بود. ارزی که با استفاده از آن بتوانید در تمام نقاط دنیا بدون در نظر مرز های جغرافیایی و بدون نیاز به هرگونه تبدیل پول، از ارز خود استفاده کنید. اما یک ویژگی دیگر هم بود که در ابتدا به آن اشاره ای نشد و البته کسی هم بر روی آن حساب نمی کرد. آن ویژگی شگفت انگیز، قابلیت سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال بود. ارز های دیجیتال پس از عرضه خود در ابتدا مشکلات زیادی داشتند و چندین بار سقوط های سنگین داشتند، اما به مرور زمان این مشکلات بر طرف شد و مردم توانستند به این ارز ها اعتماد کنند. پس از این که این ارز ها توانستند اعتماد عموم مردم را به دست آورند، روند بازار عوض شد و تقاضا برای ارز های دیجیتال از میزان عرضه بیشتر شد و به همین دلیل ارزش این ارز ها روز به روز بالاتر رفت. حال این ارز ها به نقطه ای رسیده اند که سرمایه گذاری در آن ها حتی از سرمایه گذاری در بازار های بورس و دلار و... نیز می تواند بسیار سودآور تر باشد.

 

 

چه مقدار سرمایه برای این کار نیاز است؟

برای خرید ارز دیجیتال تقریبا می توان گفت هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید حتی با یک دلار ارز دیجیتال بخرید و از آن استفاده کنید. اما خب طبیعی است که هرچه پول بیشتری در این کار بگذارید، سود های بزرگ تری نیز به دست خواهید آورد. این کاملا بستگی به شما دارد که می خواهید با چه میزان دارایی، سرمایه گذاری خودتان را آغاز کنید. می توانید برای شروع با چند ده و یا چند صد دلار کار خود را آغاز کنید و پس از آن به مرور به سرمایه خود اضافه کنید.

نکته بعدی که باید به شما بگوییم این است که اصلا فرقی ندارد شما در چه کشوری زندگی می کنید. شما در ایران هم می توانید به سادگی ارز دیجیتال مورد نیاز خود را خریداری کرده و سرمایه گذاری خود را آغاز کنید. پس اصلا نگران این دسته از سوالات نباشید.

اما سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و بیت کوین نیز مانند هر سرمایه گذاری دیگر ریسک های خودش را دارد. اما ما یک خبر خوب برای شما داریم. بر خلاف سایر بازار های سرمایه گذاری دیگر که تقریبا خودتان و شانستان هستید و باید خیلی حرفه ای باشید تا بتوانید در آن ها سود کنید، در ارز دیجیتال می توانید بدون هیچ دانش اولیه ای، با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما معرفی می کنیم، در ارز دیجیتال سرمایه گذاری با ریسک پایین انجام دهید.

 

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال یک نمودار است که در آن وضعیت ارز مورد نظر شما نشان داده شده است. در این نمودار تاریخچه قیمتی ارز ها به دقت نشان داده شده و بر اساس آن ها قیمت روز های آینده ارز پیش بینی می شود. این پیش بینی قیمتی توسط کارشناسان و تحلیلگران بسیار حرفه ای بازار و همچنین کامپیوتر های قدرتمند انجام می شود و معمولا تا حد قابل قبولی در پیش بینی درست عمل می کنند و می توانند قابل اعتماد باشند. برای مثال در سیگنال خرید و فروش بیت کوین به شما گفته می شود که این ارز در بازه زمانی گذشته چه قیمت هایی را پشت سر گذاشته است و در بازه زمانی پیش رو پیش بینی می شود چه رفتاری از خود نشان دهد. در اطلاعات داده شده به همراه این نمودار ها به شما گفته می شود که ارز مورد نظرتان در یک بازه زمانی مشخص احتمالا چه رفتاری را از خودش نشان می دهد، بر رو چه حدود قیمتی ارز خریداری کنید و بر روی چه قیمتی ارز خود را بفروشید. سیگنال ترید ارزهای دیجیتال فقط به تازه کار ها اختصاص ندارد و حتی سرمایه گذاران حرفه ای از این نمودار ها استفاده می کنند تا بتوانند سرمایه گذاری موفقی را داشته باشند.

 

 

از کجا می توان سیگنال خرید ارز دیجیتال را تهیه کرد؟

سیگنال ارزهای دیجیتال را می توانید در گروه های تلگرامی تهیه کنید. این گروه ها به صورت خصوصی بوده و به همین دلیل می توانید این اطمینان را داشته باشید که فقط افراد محدودی به این سیگنال ها دسترسی دارند و شما به صورت اختصاصی و خصوصی به این سیگنال ها دسترسی دارید. در کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال علاوه بر ارز های معروف و پر طرفدار مانند بیت کوین، به شما ارز های تازه کاری که می توانند در عرض کمتر از چند روز سود های بسیار بالا به شما بدهند نیز معرفی می شود. فراموش نکنید که ارز های تازه کار تر به دلیل این که هنوز خوب جای خود را در بازار پیدا نکرده اند می توانند سود های موقتی اما بسیار خوب و بالایی را به شما بدهند. با استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می توانید از قیمت مناسب در هنگام فروش با خبر شده و در بهترین قیمت ممکن ارز خود را فروخته و سود کنید.

ارز های دیجیتال یک بازار سرمایه گذاری به نسبت جدید است که هنوز مانند بازار های دیگر مانند بازار بورس اشباع نشده است. به همین دلیل ارز های دیجیتال پتانسیل بالایی برای سرمایه گذاری دارند و قطعا اگر به موقع ارز خود را خریداری کنید اصلا ناامید نشده و می توانید به یک سود بسیار خوب در شروع کار، برای ادامه به خود انگیزه بدهید.


اگر دستی در بازار سرمایه گذاری داشته باشید و همیشه به دنبال یک بازار خوب با بازدهی بالا می گردید، قطعا تا به حال نام ارز های دیجیتال را شنیده اید. البته حتی اگر سرمایه گذار هم نیستید هیچ ایرادی ندارد، حتی اگر یک دلار پول دارید و می خواهید روی آن سرمایه گذاری، پس این مطلب برای شما نوشته شده است. 

 

پیش از آن که به سراغ اصل مطلب و یک سرمایه گذاری موفق برویم، در ابتدا توضیح کوتاهی در ارتباط با ارز های دیجیتال به شما می دهیم. 

 

../../../Downloads/Cons00.jpg

 

ارز دیجیتال چیست؟

 

اگر بخواهیم خیلی ساده برای شما توضیح دهیم، ارز های دیجیتال نوعی از پول هستند که هیچ شکل فیزیکی از آن ها وجود ندارد و فقط به صورت دیجیتالی و در دستگاه های الکترونیک ما وجود دارند. 

 

شاید با خود فکر کنید که اصلا چه دلیلی دارد که برای پول فیزیکی که قابل لمس هست و آن را در جیب خود داریم یک جایگزین دیجیتالی درست شده است. جواب این سوال را به شما می گوییم. درست شدن ارز های دیجیتال دو هدف عمده را دنبال می کنند. یکی آن که با استفاده از این ارز ها شما به طور کاملا مستقیم با طرف مقابل خود در ارتباط هستید و دیگر نیاز نیست تا به موسسه های واسطه مانند بانک ها برای انتقال وجه خود اعتماد کنید. 

 

دلیل دوم که برای بسیاری از مردم کارایی بسیار بیشتری دارد جا به جایی ارز با خارج از کشور است. شاید فکر کنید که تنها در ایران است که جا به جایی پول و ارسال و دریافت آن به خارج از کشور بسیار دشوار و پیچیده است، اما باید بگوییم در سایر نقاط دنیا هم وضع همین است. در تمام نقاط دنیا مردم برای این که این دست کار ها را انجام دهند باید به صرافی ها رفته و پول خود را به صورت مستقیم و یا بعد از تبدیل کردن برای مقصد ارسال کنند. 

 

این موضوعی است که حتی کارت های اعتباری بین المللی هم تنوانسته اند آن را حل کنند زیرا هنوز هم کشور های زیادی وجود دارند که از خدمات این موسسات پشتیبانی نمی کنند. 

 

../../../Downloads/Cons02.jpg

 

سوال بعدی که احتمالا برایتان پیش می آید این است که این ارز های دیجیتال چگونه به وجود می آیند؟ باید به شما بگوییم که این ارز های توسط فرآیندی به نام استخراج به دست می آیند. برعکس ارز های سنتی مانند دلار که بانک مرکزی تولید آن ها را بر عهده دارد، در ارز های دیجیتال همه می توانند ارز تولید کنند و از همین راه کسب درآمد کنند. برای انجام این کار نیاز به سخت افزار های با مشخصات مناسب است تا بتوانید استخراج سودآوری را داشته باشید. در ادامه به شما می گوییم اگر می خواهید خودتان دست به کار شده و ارز دیجیتال تولید کنید نیاز به چه کاری دارید. 

 

ارز بین المللی

 

همین امر باعث شد تا ایده ی ارز های دیجیتال به وجود آید. ارز هایی که هیچ محدودیت جغرافیایی ندارند و می توان آن ها را به تمام نقاط دنیا و به تمامی کشور ها ارسال کرد. درواقع ارز های دیجیتال بشر را به یک آرزوی دیرینه که پیدایش یک ارز بین المللی باشد نزدیک کرد. 

 

تمام این توضیحات باعث شد تا پس از عرضه ی این ارز ها مردم کم کم به سمت آن ها گرایش پیدا کنند. بسیاری از مردم متوجه پتانسیل بالای این ارز ها شدند و پول خود را تبدیل کرده و ارز دیجیتال خریدند. پس از مدتی شیب گرایش مردم به سوی این ارز ها تند تر شد و این ارز ها افزایش قیمت های شدیدی را به دلیل افزایش تقاضا تجربه کردند. 

 

سپس مردم متوجه یک پتانسیل نهفته در این ارز ها شدند و آن هم ارزش سرمایه گذاری در آن ها بود. 

 

مردم متوجه شدند می توانند دارایی خود را بر روی ارز های دیجیتال سرمایه گذاری کرده و در این نوسانات قیمت سود های بسیار خوبی به دست آورند. پس از مدت کوتاهی بازار ارز های دیجیتال رسما به یک بازار سرمایه گذاری تبدیل شد و هر روزه افراد زیادی سود های بسیار بالایی را از این بازار به دست می آورند. 

 

../../../Downloads/Cons01.jpg

 

مشاور ارز دیجیتال

 

احتمالا می دانید که هر سرمایه گذاری ریسک های خودش را دارد و ممکن است همان طور که در یک روز سود می کنید، روز دیگری روند بازار برعکس شده و سرمایه گذاری بسیار خوبی که داشتید به ضرر تبدیل شود. دقیقا در همین نقطه است که تفاوت یک فرد موفق و یک فرد شکست خورده مشخص می شود. یک فرد موفق می تواند با دریافت راهنمایی از افراد حرفه ای در بدترین شرایط بازار هم سود کند اما یک شخص ناموفق حتی در وضعیت خوب بازار هم با شانس می تواند سود به دست آورد. 

 

شما می توانید به راحتی از یک مشاور ارز دیجیتال کمک گرفته و مانند یک فرد حرفه ای کسب درآمد کنید و روزانه به سرمایه خود اضافه کنید. ارز های دیجیتال مانند بیت کوین می توانند بسیار سودآور باشند، اما اگر شما زمان مناسب را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید. دریافت مشاوره بیت کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر می تواند به شما کمک کند تا زمان مناسب سرمایه گذاری را پیدا کنید و یک سرمایه گذاری موفق داشته باشید. فراموش نکنید که هیچ چیز بهتر از یک سرمایه گذاری موفق نمی تواند شما را خوش حال کند. 

 

اگر کمی درباره ارز های دیجیتال اطلاعات دارید و می خواهید خودتان ارز مورد نظرتان را استخراج کنید برای شما هم پیشنهاد بسیار خوبی داریم. شما می توانید از مشاوره استخراج بیت کوین استفاده کنید تا بتوانید بهینه ترین دستگاه های ممکن را تهیه کرده و با یک هزینه ی قابل قبول بیشترین مقدار ممکن را استخراج کنید. در ایران هم افراد زیادی هستند که هم اکنون به این کار مشغول هستند و روزانه تا چند صد دلار هم ارز دیجیتال استخراج می کنند. اما پیش از هر چیز نیاز است تا از مشاوره استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید و با قوانین و مقررات و همچنین هزینه های پیش رو آگاهی کامل داشته باشید و سپس برای یک سرمایه گذاری رویایی اقدام کنید. 

ارز دیجیتال؛ صنعتی تازه، بسیار جذاب و البته پرسود!

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep4.jpg

 

حتی اگر از طرفداران تکنولوژی و فناوری های جدید هم نباشید، قطعا تا به حال در اخبار و یا شبکه های اجتماعی نام ارز دیجیتال و یا بیت کوین را شنیده اید. مخصوصا در یکی دو سال گذشته به دلیل افزایش قیمت های شدید موج های خبری بزرگی هم برای این دسته از ارز ها شکل گرفته است. 

 

ارز های دیجیتال در ابتدای عرضه خود یک هدف بسیار بزرگ داشتند و به دنبال دست یافتن به یک خواسته ی جهانی یعنی یک ارز جهانی بودند. ارز جهانی به این معنا که یک ارز فارق از مرز بندی های جغرافیایی و محدودیت های هر دولت، قابل استفاده در تمام نقاط دنیا و در تمامی کشور ها باشد. اگر همچین خواسته ای به وقوع بپیوندد دیگر نیاز نیست برای رفتن به یک کشور دیگر پول خود را تبدیل کنید و در این میان کارمزد های بالا بپردازید و یا در صف های طولانی بانک و صرافی وقت خود را هدر دهید. 

 

ارز های دیجیتال با عرضه ی خود توانستند تا حدودی به هدف ارز جهانی نزدیک شده و مرز بندی ها را تا حدود بسیار مناسبی از بین ببرند. تا آن جا که الان می توان به راحتی با استفاده از بیت کوین یا هر ارز دیگری برای هر نقطه از دنیا پول ارسال کرد. اما پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال مردم متوجه یک پتانسیل بسیار خوب در مورد این ارز ها شدند، پتانسیلی که برای اکثر مردم از هدف ارز جهانی مهم تر است. این قابلیت چیزی نیست به جز قابلیت سرمایه گذاری. 

 

سرمایهگذاری

 

پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از عرضه ی ارز های دیجیتال که اولین آن ها بیت کوین است، مردم دریافتند که می توانند از این ارز ها در جهت حفظ ارزش سرمایه و پس انداز خود استفاده کنند. افرادی که در همان اوایل عرضه ارز تهیه کردند در مدت زمان کوتاهی رشد قیمت را در ارز خود تماشا کرده و از افزایش سرمایه خود لذت می بردند. زمان زیادی طول نکشید تا این خبر به گوش مردم در سراسر دنیا رسید و بسیاری از افراد پس انداز های خود را بر روی ارز های دیجیتال قرار داده و شروع به سرمایه گذاری کردند. این اتفاق باعث شد ناگهان موج عظیمی از تقاضا برای ارز های دیجیتال راه افتاده و با بالا رفتن تقاضا، قیمت ها هم بالا رفت تا جایی که هر ارز چند صد درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. در این جا بود که ماجرای ارز های دیجیتال شکل جدی به خود گرفت. 

 

شاید با خود بگویید که همه این حرف ها فقط مربوط که افراد خارج از ایران است و یا مگر می شود با سرمایه کم هم سرمایه گذاری کرد؟ باید به شما بگوییم شما در ایران و فقط با یک دلار می توانید روی ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنید. در ادامه به شما موارد مورد نیاز برای سرمایه گذاری را معرفی خواهیم کرد. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep6.jpg

 

آموزشارزدیجیتال

 

در سطح اینترنت مقالات بسیار فراوان و صد البته رایگان وجود دارند که می توانید آن ها را مطالعه کرده و موارد اولیه و لازم را در زمینه ارز های دیجیتال یاد بگیرید. اما تمام این مقالات یک ایراد بزرگ دارند و آن هم این است که این مقالات فقط تئوری را آن هم به شکلی کاملا ساده به شما توضیح می دهند. شما با این مقالات کلیت ماجرا را متوجه می شوید اما نمی توانید با آن سود خوبی به دست آورید. مسئله بعدی این است که ‌در این مقالات به شما نمونه عملی نشان داده نمی شود تا بتوانید به خوبی مسائل را درک کنید. 

 

اگر می خواهید در ارز های دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و سود خوبی به دست آورده و از سوی دیگر ضرر خود را به حداقل برسانید باید علاوه بر مقالات به دنبال منبع آموزشی دیگری نیز باشید. 

 

برای این که بتوانید در ارز دیجیتال سرمایه گذاری موفقی داشته باشید و آن را حتی به منبع درآمد اصلی خود تبدیل کنید نیاز به کلاس آموزش ارز دیجیتال دارید. در این کلاس ها که به عنوان کلاس آموزس بیت کوین نیز شناخته می شود به شما نکات و ترفند های مفید و لازم را می آموزند و مهم تر از آن اینکه تمام آموزش ها به صورت کاملا عملی و کاربردی به شما ارائه خواهد شد. 

 

دردوره ارز دیجیتال تمام آن چه نیاز دارید به شما گفته خواهد شد و پس از آن می توانید با اطلاعات و دانش کافی در این زمینه به سرمایه گذاری بپردازید. 

 

/Users/alimousavian/Downloads/Rep5.jpg

 

تحریمهایهمیشگی

 

احتمالا در چند سال گذشته معنی واژه تحریم را به خوبی احساس کرده اید. تحریم هایی که در حالت شدید بر روی کشور ایران اعمال شده و مخصوصا بخش مالی و تبادلات مالی با سایر نقاط دنیا را هدف قرار داده است. 

 

ارز های دیجیتال نیز متاسفانه به اجبار وارد بحث تحریم ها شده اند. شما برای آن که بتوانید ارز دیجیتال را خرید و فروش کنید باید از سایت های واسطه که به عنوان صرافی شناخته می شوند استفاده کنید. این سایت ها از سوی برخی کشور ها تحت فشار قرار دارند و به همین دلیل بسیاری از آن ها به اجبار مجبور هستند تا به کشور های تحت تحریم خدمتی را ارائه ندهند. 

 

در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما تمام موارد مورد نیاز برای فرار از این تحریم ها گفته می شود و پس از آن می توانید بدون مشکل و با رعایت برخی موارد مورد نیاز، بدون مشکل از تمامی سایت های ارائه دهنده خدمات ارز دیجیتال استفاده کنید. 

 

با دانستن این موضوع که در صورت شناسایی شما به عنوان یک کاربر موجود در ایران این احتمال وجود دارد که دارایی شما به طور کامل و برای همیشه بلاک شود به اهمیت شرکت دردوره ارز دیجیتال پی می برید. 

 

فراموش نکنید بازار ارز دیجیتال هم مانند هر بازار سرمایه گذاری دیگری ریسک های خودش را به همراه دارد و ممکن است همیشه اوضاع طبق خواسته و پیش بینی شما پیش نرود، اما شما با در دست داشتن اطلاعات کافی و آشنایی با تغییرات قیمتی بازار می توانید از ضرر های سنگین جلوگیری کرده و پول را حفظ نمایید. تمام این موارد به طور کامل در کلاس آموزش ارز دیجیتال به شما گفته می شود. امیدواریم پتانسیل بالای این بازار را به خوبی درک کنید و بتوانید روز به روز به سرمایه خود اضافه کنید. 

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    پيوندها
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: