دوره های آنلاین و خودآموز طراحی جواهرات
لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان

طراحی جواهرات

طراحی جواهرات  مدرن, سبکی متفاوت از تلفیق سبک های کهن و خلق شیوه ای نوین در تفکر به جواهرات است. در طراحی جواهرات مدرن با پایبند بودن به اصول طراحی و رعایت استانداردها، طراح پا را از فضای سنتی بیرون می نهد. طراح اجازه خلق هر گونه زیبایی را دارد و در چهارچوب باید ها و نباید ها قرار نمی گیرد. چنین طرح هایی همیشه باعث آفرینش احساس آرامش و لذت برای همگانند. ما زیباترین جواهرات را برای شما خلق می کنیم.

 

آموزش طراحی جواهرات

اگر به طراحی جواهرات علاقمند هستید می توانید در دوره های استودیو طراحی سالار پورایمانی شرکت کنید. این دوره ها به سه سبک مختلف تقسیم شده اند.

1- دوره های حضوری

2 – دوره های آنلاین

3- خودآموز طراحی

استودیو طراحی سالار پورایمانی

استودیو طراحی سالار پورایمانی در سال 2014 تاسیس شد. این مجموعه تا امروز بیش از 3000 طراحی در زمینه های مختلف انجام داده است و صاحب امتیاز برندِ [گالری آنلاین] و [BOGIN] می باشد. این استودیو در کارنامه خود 69 ثبت طرح صنعتی و 8 ثبت اختراع دارد. در سال 2019 اقدام را راه اندازی گالری آنلاین کرده است که تمامی فعالان در زمینه طراحی و تولید جواهرات می توانند با استفاده از سایت ما محصولات خود را به فروش برسانند. همچنین علاقمندان به طراحی جواهرات می توانند از دوره های آنلاین و خودآموز طراحی جواهرات ما استفاده کنند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: