قیمت ساخت آلاچیق در کرمان
لوازم یدکی وسایل نقلیه سنگین
اسامی لوازم یدکی ماشین سنگین،قطعات یدکی اتوبوس،نمایندگی قطعات ماشین سنگین،لوازم یدکی کامیون مان

طراحی آلاچیق در کرمان

برای طراحی انواع آلاچیق به چند معیار باید توجه کنیم که هم از محیط بهینه استفاده کنیم. در جایگیری آلاچیق در محیط نباید دیزاین ویلا خراب شود. هم اینکه ساخت آلاچیق جلوه ای زیبا به مکان نصب آلاچیق بدهد. معمولا ساخت آلاچیق در جایی از حیاط و باغ انجام میشود که بیشترین زمان سایه را داشته باشد. نکته بعد اینکه ساخت و نصب آلاچیق باید کمترین مزاحمت را به رفت و آمد فضای حیاط ایجاد کند.

 

سقف های شیب دار با طرح سفال

از ورقه های گالوانیزه می باشد و همین ویژگی باعث شده است تا این نوع از سقف های شیب دار دارای مقاومت و استحکام بالایی در برابر هر چیزی حتی تغییر شرایط جوی باشند البته لازم است بدانید که از این نظر نیز دارای 50 سال ضمانت می باشند ، تایل های سفالی دارای ترکیب رنگی متفاوتی هستند که همین ویژگی انتخاب های کاربران را گسترده تر خواهد کرد ، این رنگها شامل : قهوه ای ، آجری ، آبی ، سبز و نارنجی می باشند .

 

می توان گفت که این نوع از سقف های شیب دار خیلی بیشتر از ورقه های دکرا برای ساخت سقف های آلاچیق مورد استفاده قرار می گیرند و شامل انواع گوناگونی می باشند که مطرح ترین آنها ورق طرح سفال پرچین می باشد .

جهت خرید ورق طرح سفال پرچین در کرمان می توانید به فروشگاه مصالح سقف شیروانی کرمان مراجعه نمایید.

 

به دلیل اینکه طریقه ی نصب تایل های سفالی با سایر تایل ها تمایز دارد این نوع تایل ها استحکام بالایی در برابر طوفان های شدید دارند . تایل های سفالی دارای قابلیت هم پوشانی بی نظیری می باشند که همین هم پوشانی باعث شده است که از ورود هر گونه هوایی به سطوح زیرین این نوع تایل جلوگیری شود .

 

وزن تایل های سفالی کم می باشد از این رو به راحتی می توان آنها را جابجا کرد ، بعد از نصب تایل های سفالی نیازی نیست تا هزینه ای مجدد برای رنگ آمیزی آنها بکنید چرا که هم در رنگ ها متنوعی طراحی و عرضه می شوند و هم در برابر تابش شدید نور خورشید مقاومت بالایی دارند تا به هیچ وجه دچار رنگ پریدگی نشوند .

 

ساخت آلاچیق در کرمان

برای ساخت و اجرای آلاچیق ابتدا باید متریال مصرفی ساخت و اجرای آلاچیق را انتخاب کنیم. مثلا همانطور که در بحث روش صحیح نصب ورق شیروانی ذکر کردیم آهن کشی هر ورق سقف شیروانی باهمدیگر فرق میکند.

 

ابتدا باید صفحه ستونها را طبق ابعاد درخواستی نصب کنیم.در مرحله بعد ستونهای آلاچیق را نصب میکنیم. ارتفاع ستونها معمولا بین 2.5 تا 2.8 متر میباشد.سپس خرپای مثلثی شکل با شیب 20 تا 35 درصد ساخته و بصورت خطی که مثلث را به دو نیم تقسیم کند به روی دو ستون نصب میکنیم.همه ستونها را به راس خرپا وصل میکنیم. در مرحله بعد نمای فلزی نما هلالی (یا سینه کفتری) را دورتادور آلاچیق نصب میکنیم. در مرحله آخر آهن کشی سقف شیروانی آلاچیق، تیرریزی خرپای آلاچیق را نسبت به ورق پوشش سقف شیروانی آلاچیق نصب میکنیم. در مرحله آخر نصب ورق پوشش سقف شیروانی را بوسیله پیچ شیروانی و اورلب مناسب ورق شیروانی نصب میکنیم. برای پوشش زیر سقف شیروانی آلاچیق یا همان سقف کاذب هم میتوانید از انواع لمبه های فلزی و یا PVC و لمبه چوب استفاده کنید.

 

بام آذین بهترین شرکت اجرا کننده انواع سقف های الاچیق در کرمان با استفاده از جدید ترین متریال و مصالح به طراحی و ساخت آلاچیق های ارزان  و سنتی با سقف های چوبی، فلزی و سفالی در خدمت شما عزیزان کرمانی می باشد. جهت اطلاع از قیمت ساخت آلاچیق در کرمان با بام آذین تماس بگیرید

 

اگر به دنبال لذت بردن از اوقات فراغت خود در کنار خانواده و دوستانتان در حیاط ویلا یا باغ خود هستید، ساخت و نصب یک آلاچیق می تواند کمک زیادی به شما در این راستا کند. آلاچیق مزایای فراوانی برای شما به وجود خواهد آورد. مهم ترین آن این است که سایه‌ای برای استراحت شما ایجاد می کند. هم چنین می تواند شما را از گزند حشرات محفوظ بدارد و بارش باران نیز مزاحم شما نخواهد شد. آلاچیق ها از نظر شکل ساخت، مواد مورد استفاده و هم چنین نحوه‌ی استفاده به انواع گوناگونی تقسیم می شوند. در این جا قصد داریم تا بررسی برخی از انواع آلاچیق برای خانه بپردازیم.

 

آلاچیق قابل حمل یا پرتابل

آلاچیق قابل حمل یا پرتابل یکی از انواع آلاچیق برای خانه است و همان طور که از نامش پیداست، قطعات آن به گونه‌ای سبک طراحی شده‌اند که جا به جایی آن ها بسیار آسان می باشد. در این نوع آلاچیق ها از یک طراحی فشرده و بسیار جذاب استفاده شده است. برای ساخت آن معمولاً از فریم ها یا قاب های فولادی استفاده می شود. این آلاچیق ها به صورت کاملاً صد درصدی در برابر آب مقاوم هستند و هم چنین مقاومت نود و پنج درصدی در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید و آتش سوزی نیز دارند. انواع مختلف آن در سایزها و ارتفاعات مختلف موجود است.

 

آلاچیق باغی

آلاچیق باغی یکی از انواع آلاچیق است که برای برگزاری مهمانی ها و مراسم ها در محیط سر باز بسیار مناسب می باشد. این نوع آلاچیق نیز در شکل ها، اندازه ها و استایل های مختلف موجود می باشد. معمولاً در ساخت این نوع آلاچیق از با کیفیت ترین مواد از جمله چوب، فولاد و غیره استفاده می شود.

 

آلاچیق چوبی

آلاچیق چوبی یکی از انواع آلاچیق است که ظاهری بسیار برازنده و لوکس دارد. آلاچیق چوبی معمولاً با استفاده از با کیفیت ترین چوب های موجود ساخته می شود و سعی می شود که عنصر کم وزنی در آن رعایت شود. هم چنین سطوح چوب های موجود در آن به بهترین شکل پرداخته می شود و به این ترتیب ظاهری یکتا و کم نظیر برای آلاچیق چوبی پدید می آید.

 

آلاچیق فلزی

آلاچیق فلزی نیز یکی از انواع آلاچیق است که در آن از فلز فولاد، آهن و یا آلومینیوم استفاده می شود. آلاچیق های فلزی معمولاً کاربرد و استفاده‌ی زیادی دارند چرا که به خاطر استفاده از فلزات در آن ها، عمر و دوام آن ها نیز بسیار بالا می باشد. استفاده از فرفورژه در قسمت های مختلف این آلاچیق باعث می شود تا بر زیبایی ظاهری آن افزوده شود. هم چنین آلاچیق هایی که از فلز آلومینیوم ساخته می شوند نیز مقاومت بسیار بالایی دارند و نسبت به بقیه فلزات بسیار سبک تر نیز هستند. نکته‌ای که در مورد آلاچیق های فلزی مطرح است که این است که آن ها به نگهداری خاصی احتیاج دارند تا در طول زمان در اثر زنگ زدگی یا حمله حشرات مختلف دچار آسیب دیدگی نشوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
کتابفروشی ایرانی در قبرس
برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران لوله بازکنی تهران انواع نصب ایزوگام در تهران نوع وانت بار قیمت نقاشی ساختمان تهران به چه عواملی بستگی دارد؟ افراد متخصص و باتجربه در قالیشویی تکنیک مورد استفاده برای نقاشی ساختمان لیفت و لمینت ابرو چیست؟ پرفروش‌ ترین لوازم جانبی و مهم ترین لوازم جانبی موبایل خرید نهال گردو رگال استیل ازدواج دو تبعه خارجی با تابعیت های همانند بیمه شخص ثالث ملت قیمت ساخت آلاچیق در کرمان پوشش سقف شیروانی دکتر سعید قریشی، متخصص ارتودنسی، رتبه اول بورد تخصصی ایران و دارای بورد تخصصی از کانادا ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی رنگی
    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: